.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار جدید نکا معرفی شد
"مرتضی رمضانی" در آیینی باحضور روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان فرماندار نکا معرفی شد.
فرماندار جدید نکا معرفی شد

به گزارش شمال نیوز، رمضانی که سابقه فعالیت در سپاه کربلای مازندران را در کارنامه خود دارد به عنوان فرماندار نکا معرفی و از زحمات عبدالرضا بابایی قدردانی شد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در مراسم معارفه فرماندار جدید نکا بیان کرد: در نظام اسلامی ما قدرت در دست مردم جابه جا می شود و تکلیف گرایی یکی از الزامات مهم دولت سیزدهم است.


روح الله سلگی افزود: ما در مکتب عاشورا آموختیم که باید تکلیف گرا باشیم و برای خدمت به مردم و اعتلای نظام اسلامی در هر سنگری که ماموریت یافتیم خدمت رسانی کنیم.


وی اظهار داشت: در شرایط کنونی که بسیاری از کشورهای متخاصم برعلیه انقلاب اسلامی جبهه گرفته اند وظیفه فرماندار به عنوان یک هادی سیاسی بسیار اثربخش خواهد بود.


وی افزود: دشمن سرمایه های اجتماعی ما را هدف قرار داده است و با ایجاد چالش های مختلف در صدد ضربه زدن به انقلاب و مردم می باشند.

سلگی گفت: هر چند عده ای می خواهند دولت سیزدهم را با بن بست مواجه کنند اما با تدابیر اندیشیده شده در دولت سیزدهم هیچ بن بستی را نخواهیم پذیرفت و برای آن راهکار و برنامه داریم.

 

وی بیان کرد: عده ای در هشت سال گذشته معیشت مردم را گروگان گرفته اند و با ارتباط به غرب گره زده بودند اما دولت سیزدهم به همه آموخت راه نجات کشور فقط چشم دوختن به غرب نیست.


وی اضافه کرد: ما به دنبال احیای تفکر شهدا هستیم و هیچ کس حق ندارد منافع شخصی خود را برخدمت به مردم ترجیح دهد.

 

پیشتر «عبدالرضا بابایی» فرماندار سابق نکا طی نامه‌ای خطاب به استاندار مازندران استعفای خود را از مسوولیت فرمانداری این شهرستان اعلام کرده بود.

 

۲۴ خرداد امسال بود که سید محمود حسینی پور استاندار مازندران ضمن پذیرش و تایید استعفای فرماندار شهرستان نکا، از خدمات ایشان در مدت مسوولیت تقدیر کرد.

 

عبدالرضا بابایی از ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ به عنوان فرماندار نکا منصوب شده بود.

 

شهرستان نکا که از غرب به شهرستان‌های ساری و میاندورود و از شرق به شهرستان بهشهر، از سمت شمال به دریای مازندران و از سمت جنوب به دامنه‌های رشته کوه‌های البرز و استان سمنان متصل است، بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد./ ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.